Tuesday, October 26, 2010




tujuan gambar ni ade: ingat kan nk masok gambar kelas waktu darjah 6, cari punye cari tkde jugak, haish...sedih btol rase di hati...last2 masok la gambar ni..sbb?? sebab gambar ni tunjuk budak2 ngah bersantai skali, ingat old school dulu...huhu, btol ape cikgu kate, "haa, kang nanti dah skola menengah, tkleh ulang dah skola rendah, seronok cmne pun ade kat skola rendah, masa tkleh ulang semula.." benar skali ape yang dikatakan cikgu..isk..




"haa ni asal gambar cmni nih??
*ala, bio la, saje je aku letak
"cam tkde gambar lain je..
*dah aku nak letak gmbar ni, ko nk aku letak gambor ape lg???
"gambo aku la..haha
*ceh, banyak la ko punye gambar..menambah tensen tgk gambar ko lg ade la..haish..
"yela2, aku ni menyibok, 
*haa, tau pon..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...