Tuesday, October 26, 2010

26/10/2010..day after the day

klu bole mmg aku nk taip semalam pon blog..tapi, apakan daya, otak aku tk mampu nk mencurah kan idea yang bernas..dan memang best pun smalam kerana.. MY BIRTHDAY yaw..seronok..tp setakat seronok je la..bukan ade ape sangat pon..dan kepada yang mengingati mahu pun mengetahui,, thanks..hargai sangat...


okey, masuk topik..nasihat yang aku bole taip hari ni.. jangan la minum kopi sangat...haish...sumpah..sakit kepala..aduhai, menderita rase..huhu..tmbah ngan problem lg..ntah mane menghilang my precious memory..
huhu..sedih tul..yang dicari tk jumpa, yang dijumpa tk diguna..ape la nasib..


ade satu soalan ni, kawan komen la kan, *sape??? *kwan yang mne?? **ade la, tuuu,..jiran sebelah, *spe name nye??**ko sebuk pehal??*tanye je..marah ke**tkde makne nye aku marah..hoho..
soalan nye, asal ko tulis blog gune BI, susah beno aku nk paham...hasih** dah aku seronok tulis gune BI..haha..


disebabkan permintaan yang tk ramai, aku pon tulis la BM, martabat bahasa melayu la katakan....*btol2..**ha yo la tu..


masok cerita pulak, seronok datang skola td..haha..siap kene kata2 semangat lagi dari cikgu..yang bermikrofon seperti, "haa, sape yang rase boring aktiviti ni tkyah datang skola.." hilang rase boring dengar cikgu kate camtu..haha

p/s: untok jiran sebelah blog tu, "ni haa, aku taip gune bahasa melayu, klu tk paham gak, aku tk tau la..
haha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...