Saturday, December 18, 2010

everything nor anything







semua nya dah berlalu..


says..nothing much for tuk aktiviti harian, always the same je sume nye..bored jugak cuti2 nih..tapi, something tetiba menukar semua tu, semua bermula dengan keputusan yg akan keluar lagi 5 hari lg..keputusan bagi segala usaha dan pembelajaran aku selama 15 tahun aku hidup di dunia ini...

says more...all started pada hari khamis 16 disember, apabila berita diketahui bahawa keputusan PMR lg seminggu iaitu pada 23 disember..and now..pelajar yg bergelar status pengambil keputusan ni dah mula berasa takut..takut memikir kan keputusan yg tidak menentu lg..takut memikir kan apa sahaja mungkin berlaku untuk hari tersebut, namun,...

satu suara kecil di hati berbisik, adakah patut berasa begini?? klu rase cuak terus dapat result ke??..jawapan ku untuk soalan kecil itu hanya la tidak..jadi, bukan cuak yg patut bermain difikiran ku kini, doa..doa yg mengharap kan keputusan yg baik..doa yg mampu memberikan keputusan yg terbaik setelah berikhtiar segala termampu untk peperiksaan tersebut..kini yg tinggal ialah doa...moga keputusan ini adalah hadiah bagi diri ku serta keluarga ku,..mungkin aku hanye pelajar yg tidak mampu memberi apa2 barangan mewah buat ibu bapa kut, namun hanya berharap biar keputusan ini hadiah terbaik bagi mereka setelah memberi segala-gala nya untuk aku menjadi siapa aku kini..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...